מובילים מהלך ארגוני? שווה ׳לתרחש׳ שאלות עם – AI

המהפכה הדיגיטלית מחוללת שינויים מהותיים בעולם העבודה וזה כבר לא חדש. גם כניסתה של הבינה המלאכותית AI) ) לארסנל הכלים הארגוניים זה כבר לא News. יחד עם זאת, אחד היישומים המתגברים שכדאי להדגיש ולאמץ זה השימוש ב-AI ככלי ניהולי המסייע למנהלים להיערך טוב יותר לקראת הטמעה של שינויים ארגוניים. אימל"קנו את הרעיון.

AI בהכנת המנהלים להובלת שינויים

בעידן של שינויים מנהלים נדרשים להיערך כל הזמן לתרחישי תגובה ארגוניים כדי לתרגל את הטמעת השינויים המגוונים.
ניתוחי ה- AI כבר מספקים למנהלים תובנות יקרות ערך על מצב הארגון, מנתחים את נתוני ה-BI כדי לספק הערכות ארגוניות כמו הערכות לבקשות לימי חופשה, הערכות לירידה בתפוקה ועוד. השימוש המעניין והפשוט הוא דווקא ב"תרגול".

אנחנו מכירים "קיט למנהלים" שמכינים לקראת שינוי. הקיט גם מסייע לייצר את ה- One Voice למהלך ומציף תרחישים עם שאלות ותשובות שההכנה שלהן חשובה גם לבדיקת המוכנות למהלך.
וכאן, אנחנו ממליצים על יישום שכדאי מאוד לאמץ:
בניית תרחישי השאלות שעובדים יכולים להציף מבוצעת מתוך הכרות עם הארגון והעובדים. בשלב הזה מומלץ לשלב שימוש בכלי ה-AI כדי לייצר תרחישי שאלות שעובדים יכולים להציף כדי לוודא שיש ברשות הארגון את התשובות.

איך זה עובד?

באחד מכלי ה-AI שאתם משתמשים ובמקרה הזה, אם הארגון דובר עברית, אז עדיף צ'ט בעברית בגלל הניואנסים בשפה.
ושם לתאר לצ'ט את הרקע בסגנון: "אתה עובד בתחום … בארגון… ואנחנו נערכים כעת לשינוי שהעיקר שלו הוא… המנהל פוגש אותך ומסביר ש… אלו שאלות עולות לך כעובד לאור השינוי?"

בהמשך לכך, כדאי גם לתרחש סימולציה ולנסות להשיב לשאלה שעלתה ולשאול את ה-AI האם לאור התשובה שקיבל, עדין עולות שאלות נוספות.

למה זה כדאי?

  • שיפור ההכנה: ראינו שהשאלות שה-AI מעלה כוללות גם סוגיות שלא חשבנו עליהן היות ואנחנו רואים את העובד מהזווית שאנחנו מכירים. הדרך שבה הכלי שאל את השאלה העלתה עוד נקודות למחשבה.
  • ה'תירחוש' מציף אתגרים במסרים ומתרגל את המנהלים: הסימולציה של תשובה ושאלת המשך מחדדים את המסרים שיש לגבש ומהווים תרגול מצוין, במיוחד למנהלים חדשים בתפקידם.

שווה לנסות.









    All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999

    All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999