מדובר באנשים

בעידן הנוכחי, מירב התקשורת המגיעה אל העובד היא דיגיטלית- מיילים, הודעות, פלזמות, ועוד.

אף על פי שהערוצים הללו נוחים לשני הצדדים:

^

למנהל – שגר- שלח- שכח

^

ולעובד – בוחר מתי, איך ואם בכלל לקבל את המסר.

אסור לשכוח. מדובר באנשים.

כשאנו עוסקים בתקשורת פנים ארגונית מול אנשים ובעיקר בזמן תהליכים פנים ארגוניים, חשוב לשים לב כי לצד המסרים בערוצים הדיגיטליים אנחנו נותנים מקום של כבוד גם לפרסונלי.

אחת המתודולוגיות היעילות ביותר (הן בפן של הבנת השטח ויצירת חיבור והן בפן של העברת מסר) הינה ניהול סוליות.

ניהול סוליות, הוא כלי ניהולי אשר מטרתו לחבר הנהלה ושטח באמצעות פגישות ישירות, אישיות וקצרות.

מה זה אומר? המנהל נפגש עם עובדיו בסביבת העבודה שלהם. השיח מתנהל עם כל עובד באופן "לא רשמי" – שיחת חולין, שיחה על עמדת העבודה, שיחה במטבחון ועוד.

השיטה מבוססת על מפגשי סיור קבועים, המתרחשים אחת לזמן מוגדר ביחידות/ אגפים/ מחלקות שונות, והופכים עם הזמן לשגרה ולחיבור ישיר למנהל.

למה זה טוב? הכלי מהווה גשר ישיר לעובד "בשטח", ירידה של המנהל מ"מגדל השן", נתפס כמעורבות ועניין של הנהלה בעובדי הארגון, אשר מרגישים ש"רואים אותם". כמו כן, מתאפשר למנהל לשמוע "קולות מהשטח", נושאים שחשובים לעובדים, רעיונות שיכולים להגיע רק ממי שעושה את העבודה בפועל ועוד.

אז אתה כמנהל, אל תחכה. נעל נעלים ותתחיל להעביר מסרים ברגליים.

בהצלחה!









    All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999

    All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999